reklama

Keď sa človek stane zlodejom

Núdza ma síce nedonútila k spevu - zatiaľ, ale mala som kúpiť nejaké dzindziky do domácnosti. Výnimočne som vedela ako sa volajú, zhruba som vedela ako vyzerajú, ale netušila som, kde v tom veľkom obchode so samoobsluhou ich nájdem. Že tam štandardne nie je ani noha, na to som si už zvykla, ale keď ste tesne pred záverečnou a oni vás ako stádo oviec ženú k pokladniam na záverečné večerné dojenie, tak veľa času nemáte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Uvidela som tie biele koncovky v jednom nákupnom vozíku vedľa mňa. Majiteľ sa vŕtal asi niekde ďaleko v kabeláži a ja som sa pozrela najprv na hodinky a potom do vozíka potom znovu na hodinky a vzala som všetky koncovky, čo tam mal.

Ja viem, možno mu budú chýbať, ale je to len chlap a bude vedieť aj nabudúce, kde má tie koncovky hľadať a navyše ich ešte nemal zaplatené. A odísť s nezaplatenými sa predsa nepatrí.

Dora Kubinova

Dora Kubinova

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Citatel a obcas pomenovatel veci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu